شاید تعریف و تمجدید از
در ادامه سعی بر این داریم که
نکته ابتدایی این است که مدیران به این باور هستند که اگر بخواهند
یکی دیگر از مسائلی که کارفرمایان برای آنها سوال پیش آمده است این است که سی آر ام فقط بر روی PC آنها قابلیت نمایش را دارد ولی با توجه به ریسپانسیو بودن و واکنش گرا بودن سی آر ام سیستم ارتباط با مشتریان بهین تک گستر شما توانایی اجرای این نرم افزار را در کلیه پلت فرم های لپ تاپ ، موبایل ، تبلت را خواهید داشت
در حالت کلی میتوان گفت که
امکان به روز رسانی آسان نرم افزار
یوزفرندلی بودن مناسب جهت ارتباط مناسب بین وب سایت و باشگاه مشتریان
صرفه جویی بالای کارفرمایان در تامین هزینه های جاری کارمندان در جهت خرید و نگهداری سیستم ها
عدم نیاز به نصب نرم افزار CRM بر روی تک تک سیستم های کارمندان
قابلیت نمایش مناسب نرم افزار بر روی کلیه مرورگرهای پرطرفدار ( موزیلا-کروم-سافاری-اینترنت اکسپلورر-اپرا و .)
قابلیت دسترسی به محیط نرم افزار CRM از طریق شبکه داخلی و شبکه اینترنت
قابلیت اتصال CRM به نرم افزار و سخت افزارهای دیگر همچون سانترال، ایمیل سرویس ، وب سرویس ، فکس ، ضبط مکالمات تلفنی ، سامانه پیامکی )
بخش های تخصصی
در بخش راهکارهای مدیریتی و ویژگی های سیستم ارتباط با مشتریان سیستم ارتباط با مشتریان بهین تک گستر در ادامه به توضیحات جامع هر بخش خواهیم پرداخت
پورتال مشتریان بهین تک گستر
مدیریت پیگیری و درخواست های سی آر ام بهین تک گستر
مدیریت بسته ارتباط با مشتریان
امکان اضافه نمودن فیلدهای اطلاعات دلخواه در سی آر ام بهین تک گستر
مدیریت مخاطبان ناشناس و تازه ورود
میدریت و ساخت انواع فرم ها ( سیستم فرم ساز بهین تک گستر)
مدیریت تقویم های کاری و عملیاتی
مدیریت قرارملاقات و جلسات
مدیریت و ایجاد باشگاه مشتریان – سیستم مشتری مداری بهین تک گستر
مدیریت درخواست های مشتری – سیستم تیکتینگ بهین تک گستر
مدیریت فرصت های تجاری در سیستم مدیریت فرصت های بهین تک گستر
مدیریت گردش کار سیستم ارتباط با مشتریان بهین نک گستر
مدیریت پنل های ارسال پیام کوتاه هوشمند بهین تک گستر
امکان ایجاد نظرسنجی و پاسخگویی خودکار بهین تک گستر
امکان ارسال پیام کوتاه هوشمند به کلیه اپراتورهای کشور
امکان ارسال گروهی ایمیل گروهی
مدیریت سیستم ارسال تبریک مناسبت های موضوعی
مدیریت صندوق پست اکترونیکی ایمیل بهین تک گستر
مدیریت ارسال فکس گروهی با فکس سرویس هوشمند
مدیریت نحوه ارسال فکس در شرایط خاص
مدیریت پرینت در نرم افزار CRM
مدیریت ارتباط با شبکه های اجتماعی
مدیریت اطلاعات فرم تماس با ما وب سایت
مدیریت کمپینگ های تبلیغاتی
مدیریت بودجه بندی تبلیغاتی
مدیریت سیستم فروش CRM
مدیریت صدور فاکتور موضوعی در CRM
مدیریت سیستم تحلیل پروپوزال RFP
مدیریت خرید و فروش محصول و خدمات در CRM
مدیریت اختصاصی فاکتور های خرید در بهین تک گستر
مدیریت هزینه ها و پرداختی ها در بهین تک گستر
مدیریت و دسته و کلاس بندی مشتریان جدید و ثابت
مدیریت کاری قراردادهای موجود در CRM
مدیریت سیستم انبارداری در سیستم ارتباط با مشتریان
مدیریت لیست قیمت های کلان و خرده
جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره لیست قیمت ها و
لینک های ضروری
نرم افزار ثبت و سفارش چاپ آنلاین بهین تک گستر
های ,تک ,سیستم ,بهین ,ارتباط ,آر ,بهین تک ,ارتباط با ,سی آر ,نرم افزار ,تک گسترمدیریت ,قیمت سیستم ارتباط ,پیام کوتاه هوشمند
درباره این سایت